Contact

Hoofdkantoor
Ypsilon Group B.V.
Westplein 12
3016 BM Rotterdam

V.A.T. NL862068678B01
Correspondentie
Ypsilon Group B.V.
P.O.Box 5052
5800 GB Venray

Chamber of Commerce 81391099

Waarom klantenservice zonder telefoon?

Waarom kiezen wij voor een klantenservice zonder telefoon. Het is geen keuze vanuit overmacht of onwil, maar juist een bewuste keuze.


Als u belt wilt u meteen iemand met kennis van zaken aan de lijn hebben, niet in de wacht moeten staan of doorverbonden moeten worden met iemand die wel voldoende kennis heeft.


In de tijd met telefonische support hebben we geleerd wat belangrijk is: snel en inhoudelijk reageren en persoonlijk contact. Beide dingen kunnen we aanbieden per e-mail.


Voor ons is email het perfecte medium om onze klanten het beste van dienst te zijn.

 

  • Via email kunt u een vraag stellen, 24 uur per dag. Op het moment dat het u uitkomt.
  • Vragen beantwoorden kan ook 24 uur per dag. Op het moment dat het ons uitkomt.

De meeste vragen kunnen we niet binnen een telefoongesprek beantwoorden en oplossen. Maar onze customer service medewerkers doen hun uiterste best.

Contactformulier